Toru het gehaakte hertje

hertje voorkant achterkant hertje
Mijn favoriete amigurumi tot nu toe! De schattigheid straalt ervan af toch?:) Het patroon komt uit het boekje ‘Zoomigurumi 4′ en ook deze is gemaakt voor de markt in Edinburgh’s greyfriar church waar ik zaterdag 28 mei een kraampje zal hebben! Binnenkort zal ik een foto posten van alles wat ik gemaakt heb, maar ik zal de amigurumi’s ook één voor één posten.

zijkant hartje
De stippen en vlekken op het hertje heb ik gemaakt met de franse knoop. Hier vind je een uitleg hoe je dit doet. Veel plezier!

Geef een reactie

