Gehaakt tapestry mobielhoesje met kat

20151108_112136 20151108_112151 Mobielhoesje kat voorkant
Een nieuwe uitdaging: tapestry haken! Ik werd door een vriendin getipt dit eens te proberen, dus ik ben met een simpel project begonnen: een mobielhoesje. Ik vond het katten schema op Pinterest, je vindt het hier. Ik heb spiraalsgewijs gehaakt, dus daarom ziet het katje er iets anders uit dan je in het schema ziet. Doordat ik het zwarte draadje heb meegehaakt, wordt het hoesje iets dikker en dus steviger. Voor een mobielhoesje is dat alleen maar gewenst denk ik:) Het zwarte randje kan omgevouwen worden en de snorharen heb ik er later op geborduurd. De volgende stap in het tapestry haken wordt het gebruik van meerdere kleuren!

Geef een reactie

