Gehaakte koekiemonster sleutelhanger/broche

Gehaakte koekiemonster sleutelhanger
Tijd voor een leuk klein project! Ik haakte koekiemonster met 100% katoen en gebruikte zwarte veiligheidsoogjes.

Cookie
Het hoofdje en het koekje heb ik aan een metalen ring bevestigd door het katoendraad zodanig te wikkelen dat het op zichzelf weer terugdraait. Ik heb het met een knoopje bevestigd die ik later weer in het hoofdje en het koekje heb weggewerkt.

Achterkant broche broche koekiemonsters
Voor een Etsy bestelling maakte ik broche varianten van de koekiemonsters. Zowel de sleutelhanger als de broche is te koop in mijn Etsy shop: LiseBeCreative2

Het patroon kun je ook kopen in mijn Etsy shop: LiseBeCreative2

2 thoughts on “Gehaakte koekiemonster sleutelhanger/broche

Geef een reactie

