Genaaid hoesje met strikjes voor tissuedoos

hoesje voor tissuedoos
Gisterenavond heb ik weer een keertje geoefend met de naaimachine. Van restjes stof die ik nog had liggen maakte ik dit hoesje voor een tissuedoos.

strikje van tissuedoos hoesje
De stof met bloemetjesprint was doorschijnend, dus ik heb de hoes gevoerd met witte stof. Het patroon heb ik getekend aan de hand van de afmetingen van de doos: 23,5 cm x 11,5 cm x 7 cm. Dit is het formaat van een standaard tissuedoos. Het roze stiksel en de strikjes maken het hoesje helemaal af:)

Geef een reactie

