Lief konijntje op een gehaakt doosje

gehaakt doosje met konijn
In mijn voorraad knutselspullen vond ik vele formaten doosjes. Daar moest ik dus wat mee doen! Dit is het eerste resultaat.

zijkant gehaakt doosje met konijntje
Het doosje is vierkant, waardoor ik het patroon van de gestreepte pannenlappen kon gebruiken om het doosje te bekleden. Het konijntje heb ik gemaakt aan de hand van een patroon uit het boekje ‘Amigurumi’s & More’ van Tessa van Riet-Ernst. Het hartje maakte ik van vilt die ik met een festonsteek rondom heb vastgemaakt.

binnenkant doosje
Het doosje wat ik gebruikt heb is van hout. Deze heb ik wit geschilderd en aan de binnenkant bekleed met roze vilt. Binnenkort volgen er meer doosjes!

Geef een reactie

