Gehaakte bloem armband en diadeem

bloem diadeem en armband
Mijn bus-project van deze dag zijn deze gehaakte bloemen uit het boekje ‘100 bloemen om te haken’ van Caitlin Sainio. Ik had alleen wit en grijs katoen bij me, dus in plaats van fleurige bloemen zijn het wat elegantere bloemen geworden.

bloemarmband
Voor de diadeem haakte ik de middaggoud bloem, welke ik aan de plastic diadeem vast knoopte. gehaakte bloemen
Het armbandje bestaat uit 2 losse bloemen die ik op elkaar heb genaaid. Het zijn de Hibiscus en de Perzikbloesem. Het armbandje zelf maakte ik als volgt:

1. haak 70 lossen
2. haak 18 hv terug op de lossen reeks
3. haak 1 hstk
4. haak 32 stk
5. haak 1 hstk
6. haak 18 hv en hecht af

Voor de afwerking heb ik een parelkraaltje in het bloemetje vastgemaakt.

De diadeem en armband zijn beide te koop in mijn Etsy winkel: LiseBeCreative2

2 thoughts on “Gehaakte bloem armband en diadeem

Geef een reactie

