Schilderij ‘love birds’ groen

schilderij love birds groen
Pas geleden gaf een vriendin een housewarming. Op de vraag wat ze graag zou willen hebben zei ze: ‘ iets zelfgemaakt voor aan de muur in de kleuren groen en rood’.
Dat werd dus een uitdaging, aangezien ik niet echt schilder ervaring heb, maar ik heb het toch geprobeerd. In ieder geval zit het met de kleuren goed:) Voor het thema heb ik hetzelfde gebruikt als op het geverfde wijnglas (eerder blog bericht), omdat dit redelijk neutraal is en zoveel liefde uitstraalt dat het in iedere kamer aanwezig zou moeten zijn:)

gehaakte bloem rood/wit/groen
Ik had nog een klein ander cadeautje voor haar, wat ik decoreerde met een gehaakte bloem. Deze heb ik gemaakt aan de hand van het boekje ‘100 bloemen om te haken’ van Caitlin Sainio, een echte aanrader! De patronen zijn duidelijk en het resultaat is echt mooi.

Geef een reactie

