Gehaakte kroon diadeem versie 2.0

gehaakt kroontje zilver
Een update van mijn 2e versie van het gehaakte kroontje. Ook deze haakte ik om een plastic diadeem. De diadeem was van nature wit, dus ik heb hem eerst zilverkleurig gespoten. De boogjes heb ik met ijzerdraad gemaakt. Mocht je zelf ook diademen willen maken, dan zijn op Etsy heel veel soorten basic diademen te koop voor een mooie prijs! Zo kocht ik bijv. 25 witte diademen voor €7,- , dus best leuk om een keer te proberen:)

Dit kroontje is ook te koop in mijn Etsy shop: LiseBeCreative2

Geef een reactie

