gouden gehaakte kroontjes

Deze week ontving ik een bestelling van Etsy: 2 gouden gehaakte kroontjes. Snel aan de slag dus!

Gehaakte gouden kroontjes
Ik had nog niet eerder de gouden variant gemaakt, dus het was even zoeken naar geschikt draad. Uiteindelijk toch bij de Pipoos uitgekomen, waar ze van Gutermann goudkleurig garen verkochten (50 m €1,90). Het was niet het meest ideale draad om mee te haken, omdat ik het dubbel moest doen om het nog een beetje zichtbaar te kunnen maken. Ik heb het goudkleurige draad samen met okergeel gehaakt en net als bij de zilverkleurige diadeem heb ik ijzerdraad erin verwerkt om de boogjes overeind te houden. Bronskleurig ijzerdraad is ook te koop bij pipoos (€1,80). Hopelijk vallen ze in de smaak!

Geef een reactie

