Gehaakte kroon / tiara zilver

Gehaakte kroon zilver
Binnenkort heb ik een gala van een dansvereniging met het thema ‘Fairytales’. Het leek mij leuk om een kroontje te dragen, maar een tiara kost in de gemiddelde sieradenwinkel zo’n 20 euro. Toch een beetje veel voor een student, dus daarom ben ik maar zelf aan de slag gegaan!
gehaakte tiara
Ik heb het kroontje gehaakt met zilverkleurig draad en grijs draad. Verder heb ik een plastic diadeem en ijzerdraad voor de boogjes gebruikt.
gehaakte tiara/diadeem
De diadeem had al van die kleine pinnetjes, dus het draad blijft er prima omheen zitten!

De tiara is ook te koop in mijn Etsy shop: LiseBeCreative2,  waar ik hem op bestelling voor u maak!

3 thoughts on “Gehaakte kroon / tiara zilver

Geef een reactie

