Gehaakte ‘geluk’ lipbalsem hoesje/sleutelhanger

lipbalsem hoesje geluk
Ik kreeg de smaak te pakken en haakte gelijk nog een hoesje:) Ik heb al een tijdje kleine houten lieveheersbeestjes liggen en wist nog niet wat ik ermee zou doen. Dit was dus 1 van de opties!

geluk lipbalsem hoesje bovenkant
Om het hoesje toch iets leuker te maken, heb ik een randje van bloemblaadjes aan het hoesje gehaakt.

bevestiging klipje
Om geen nare knoopjes en touwtjes te krijgen, heb ik het metalen klipje gewoon mee gehaakt. Erg handig, dus zeker een aanrader!

Dit ‘geluk’ lipbalsem hoesje met klavertje vier en lieveheersbeestje is te koop in mijn Etsy shop: LiseBeCreative2

 

Geef een reactie

