Gehaakte panda lipbalsem hoesje/sleutelhanger

panda lippenbalsem hoesje voorkant
Al eerder maakte ik een lipbalsem hoesje, maar ik wilde er deze keer meer een leuke sleutelhanger van maken. Vandaar dat het een ‘panda hoesje’ werd. Het hoofdje is gemaakt op de klep en de ogen en neus maakte ik van vilt.

zijkant panda hoesje
De sluiting heb ik gemaakt van een elastieken lusje en een knoopje onder het rode strikje.

achterkant labello hoesje
Aan de achterkant is een metalen klipje bevestigd, zodat hij makkelijk te gebruiken is.

Dit panda lipbalsem hoesje/sleutelhanger is te koop in mijn Etsy shop: LiseBeCreative2

Geef een reactie

