gehaakte armbanden met kanten strikje

gehaakte armbanden met strikje
Vandaag heb ik heerlijk rond kunnen snuffelen in wolwinkels, een goed bestede vakantiedag! In een van die winkels kocht ik een soort houten vork met 2 punten, waartussen je achtjes moet maken met draad. Vervolgens leveren de achtjes een streng op waar ik deze armbanden van kon maken! Zo eenvoudig en zo leuk, dat ik gelijk meerdere kleuren heb aangeschaft.

gehaakte armbanden
Of de armbanden nu daadwerkelijk ‘gehaakt’ zijn weet ik niet, maar een andere term voor deze techniek heb ik nog niet kunnen vinden, iemand anders wel? Zo ja, dan hoor ik het graag!

De armbanden verkoop ik in mijn Etsy shop.

Geef een reactie

