‘Ik hou van Holland’ sieradendoosje

Holland sieradendoos
Van een houten sigaren doosje, papier, lint, vilt en een spiegeltje maakte ik dit sieradendoosje. bovenkant sieradendoosje
De gedrukte papieren had ik al in huis, dus het thema was snel bepaald: ‘Ik hou van Holland’. Een paar lintjes en vilten letters maakten het doosje af.

binnenkant sieradendoosje
Aan de voorkant zijn 2 knoopjes geplakt en de binnenkant is bekleed met vilt, zodat de sieraden beschermd blijven.

Doosje achterkant rechts
Het papier heb ik rondom geplakt, doorlopend vanaf de bovenkant.

DSCN1020
Ook het lint heb ik naar de achterkant en voorkant door laten lopen. Dit is een leuk recycle project, ondanks dat roken natuurlijk hartstikke ongezond is, is het doosje wel erg handig:)

Dit ‘Ik hou van holland’ sieradendoosje is te koop in mijn Etsy shop: LiseBeCreative2

Geef een reactie

