gehaakte vazen gemaakt van frisdrank flesjes

gehaakte vaasjes met rozen

Deze drie vaasjes ontstonden nadat ik de glazen drinkflesjes zag staan in een restaurant. Ze zijn 18 cm hoog en daarom perfect voor een snel en leuk haakwerkje.

lege drinkflesjes

Allereerst heb ik de etiketten met behulp van warm water van de flesjes afgeweekt. Ik zocht daarna een leuk patroon om de hoesjes van te maken. Na even zoeken vond ik dit patroon. Hier wordt het gebruikt voor een vest, maar vanwege de open structuur leek het mij wel leuk om het voor de flesjes te gebruiken.

gehaakt flesje creme

Om de flesjes af te maken heb ik van jute touw een strikje aan de bovenkant gemaakt.

gehaakt flesje bruin

Voor het bruine flesje moest ik iets bedenken om het kleurcontrast te behouden. Een creme katoenen lint van de Action was de oplossing! De flesjes zijn te koop in mijn Etsy shop: LiseBeCreative2

Geef een reactie

