verliefde vogeltjes van glasverf

Vandaag weer een nieuw probeerseltje: glasverven! Omdat ik dit nog niet eerder had gedaan, heb ik glasverf bij de action gekocht. Na vandaag weet ik het zeker: hier ga ik wat meer in investeren.

glasverf vogeltjes
Ik gebruikte een compoteschaaltje (ook gekocht bij action).
glasverf bakje met vogels
let wel op! De glasverf van de Action is hoogstwaarschijnlijk niet vaatwas- of afwasbestendig. Het beste kun je dus alleen maar waxinelichtjes/vaasjes o.i.d. hiermee beschilderen. Het is prima om mee te oefenen, heb ik nu dus ook gedaan.

glasverf bakje bovenkant
Leuk van dit compoteschaaltje is dat de vogeltjes eigenlijk stiekem van bovenaf leuker zijn:) Nu nog vullen en het verjaardagscadeautje is compleet!

Geef een reactie

