Vlinder knijpertjes

vlinder knijpertjes

Deze vlinderknijpertjes heb ik van papier, stift, tipp-ex, metaaldraad en kleine houten knijpertjes gemaakt. Ik zocht iets waarmee ik mijn foto’s aan een bord kon vastzetten, maar nergens hadden ze leuke knijpertjes. Ze zelf maken was dus een perfecte oplossing!

geknipte vlinders van papier
Allereerst knip je van dubbelgevouwen papier een vlindervorm.

getekend vlinderpatroon

Vervolgens teken je eerst met potlood en dan met merkstift het vlinderpatroon.

Vlinders op knijpers plakken

Maak van ijzerdraad de voelsprieten en plak deze aan de achterkant vast. Lijm de vlinders vervolgens vast aan de knijpertjes.

vlinderknijper met spikkeltjes

Maak naar wens met tipp-ex kleine stipjes op de randen van de vleugels en je knijpertje is klaar!

Deze vlinderknijpertjes verkoop ik ook in mijn Etsy Shop: LiseBeCreative2.

Geef een reactie

