Gehaakte ‘verwen muffin chocolade’ van Dr. Oetker

Gehaakte chocolade muffin

Vorige week at ik met een vriendin een ‘verwen muffin’ van Dr. Oetker. Een nieuw pak waarin kleine stukjes melkchocolade, witte chocolade en suiker strooisel in zit om de muffin te kunnen decoreren. Naast dat ze natuurlijk heel lekker zijn, bracht me dat op het idee om er eentje te haken.

24052013504

Ik maakte deze muffin voor diezelfde vriendin, omdat zij graag een oplossing wilde voor al die losse haarelastiekjes die altijd in haar kamer rondslingeren. Het werd daarom een muffindoosje. Het bakje is van hout en kocht ik bij de Xenos.

24052013506

De binnenkant van het doosje heb ik bekleed met een printjespapier, om zo het doosje nog een leuk tintje te geven. Ondertussen heb al ik al meerdere muffindoosjes gehaakt en het blijft een succes! Voor mij dus een teken om nog lekker door te experimenteren hiermee:)

Geef een reactie

