Snoepdoosje tortelduifjes

Tortelduifjes doosje

Tortelduifjes achterkant

Snoepdoosje tortelduifjes

Ik had ooit een houten hartjesdoosje gekocht bij de Xenos en had er op dat moment nog geen doel mee. Zo rond valentijnsdag heb ik besloten om er iets romantisch van te maken. Ik ben gek op gehaakte doosjes, zeker de muffin doosjes doen het op verjaardagen altijd goed. Het is niet gemakkelijk om precies om de vorm van het hartjesdoosje heen te haken. Ik heb zelf geimproviseerd, maar als iemand graag zou willen weten hoe ik het precies heb gedaan, dan zal ik het patroon uitwerken. Verder zag ik in een winkeltje een gehaakt vogelhuisje met een gouden randje. Nu ben ik persoonlijk niet zo van het goud, dus heb ik voor dit werkje gebruik gemaakt van zilverdraad om het randje op te leuken. Het was een eerste probeersel, maar ik moet zeggen dat het inderdaad leuke effecten kan geven!

One thought on “Snoepdoosje tortelduifjes

Geef een reactie

