Schilderij bloem

Afgelopen dinsdag ben ik in weer en wind naar Loosdrecht afgereisd om voor het eerst in mijn leven ‘een echt schilderij’ te maken. De workshop duurde officieel 3,5 uur, maar helaas deed ik 4 uur over mijn reis, waardoor ik nog maar 2 uur over had.. Hoe dan ook ben ik als een gek aan de slag gegaan met het volgende resultaat:

Schilderij bloem

Ik moet zeggen dat ik me die 2 uur heerlijk heb vermaakt. Het was grappig om te zien hoe ikzelf en al die medecursisten stinkend hun best deden om er iets van te maken. Het verbaasde mij wat een creativiteit er eigenlijk in elk mens zit. Dus twijfel niet: doe eens gek en volg een schilderworkshop!

Geef een reactie

