Flower Power pannenlappen

De lange reistijd naar de schilderworkshop was nog wel ergens goed voor: tijdens deze reis heb ik mijn flower power pannenlappen af kunnen maken!

pannenlap

Het patroon heb ik hier vandaan. Ik heb i.p.v. vasten rondom de bloem stokjes gedaan, zodat de zwarte rand iets dikker werd. Om de zwarte randen naar het centrum van de bloem ook dikker te maken, heb ik tussen elke vaste een losse gedaan. Op het moment dat je vanuit het centrum naar buiten weer terug gaat werken, haak je in elke vaste, maar ook in elke losse weer een vaste.

One thought on “Flower Power pannenlappen

Geef een reactie

